Известие

Collapse
No announcement yet.

Семеринги, лагери и уплътнения!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Семеринги, лагери и уплътнения!

    Давайте тука размерите и особеностите на всички семеринги, лагери, уплътнения дифтунги и прочие. Много често са трудни за откриване, а понякога е невъзможно да бъдат намерени, без да се свали частта.
    Само добавяйте, за да си направим един добър каталог.
    Семеринги за скоростната кутия:
    На валовете за каретата: 2 бр. 48х35х12 - метално-гумена.
    за оста на скоростите : 1 бр 24х16х8 - метално-гумена.



    Оринг пръстени за дюзите 3.5х8 -долни термоустойчиви, горни маслоустойчиви.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  • #2
    Темата е интересна, но вече си дал грешка. Семерингите за фланците на полуоските на са напълно еднакви. Имат разлика с 1 мм във външния диаметър. Различна им е и посоката на въртене.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Темата е интересна, но вече си дал грешка. Семерингите за фланците на полуоските на са напълно еднакви. Имат разлика с 1 мм във външния диаметър. Различна им е и посоката на въртене.
      Прав си!
      Това е за лявата.
      Дясната не можах да я оскубя! Нещо заяждаше.
      Като знаеш, че са различни, давай размера!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Е ако този, който си измерил е 48 мм, другият респективно, трябва да е 49 мм. Само, че ти кажи кой си премерил. Този с назъбената втулка (за скоростомера) или другия? Върти ми се спомен (но не съм сигурен) че по-големият беше този със откъм датчика на скоростомера (лявата страна на колата)
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Здравейте колеги, хубава тема тъкмо реших да ги сменям тези семеринги. Как се сменят.
          Attached Files
          ALFA ROMEO 33 1.7 IE с климатикsigpic

          Comment


          • #6
            Като погледнеш вътре, ще видиш една втулка с външна резба. Тя е пресова сглобка. Боби ми даде една скоба , с която се вади лесно и удобно. Ще я снимам и посна.
            Иначе наистина вероятността да счупиш алуминиевата основа е голяма.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Като погледнеш вътре, ще видиш една втулка с външна резба. Тя е пресова сглобка. Боби ми даде една скоба , с която се вади лесно и удобно. Ще я снимам и посна.
              Иначе наистина вероятността да счупиш алуминиевата основа е голяма.

              Всъщнот не се сглобява на преса, а с нагряване. Топла сглобка. Когато си готов да хвърлиш обратно втулките, просто ги оставяш на котлона за 20 минути и след това само ги пускаш на място.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #8
                че по-големият беше този със откъм датчика на скоростомера (лявата страна на колата)[/QUOTE]
                Преди да осерем темата, дай да се уточним!
                Като седнеш има ляв и десен борд.
                От тая позиция датчика за километража е отдясно!
                Аз смених лявата.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Преди да осерем темата, дай да се уточним!
                  Като седнеш има ляв и десен борд.
                  От тая позиция датчика за километража е отдясно!
                  Аз смених лявата.
                  Няма нищо за уточнение. Колата си има предница и задница. Демек посока. Съответно има лява и дясна страна. Шофьорската страна я приемам за лява, пасажерската за дясна.
                  Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:14.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Няма нищо за уточнение. Колата си има предница и задница. Демек посока. Съответно има лява и дясна страна. Шофьорската страна я приемам за лява, пасажерската за дясна.
                    Точно!: Th_up:
                    Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:15.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      И в крайна сметка какво стана с размерите ? да ги препишем на чисто и подредено не е ли по добре
                      Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                      Звукът може да бъде
                      описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
                        И в крайна сметка какво стана с размерите ? да ги препишем на чисто и подредено не е ли по добре
                        Пиши както ти дойде!
                        Има си модератор да рие, чисти и подрежда.
                        Като натрупаме информацията Боби ще я систематизира, ще тури по някой бан и ще стане чудна тема. Ако има някоя особеност или подводен камък, пишете и за него!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment

                        Working...
                        X